donderdag 9 juni 2011

Drapeau Français

10 opmerkingen:

  1. Bonitos colores, curioso.
    Un saludin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedetailleerde opname..
    zie er prachtig uit, vooral op groot formaat.
    Prima belicht en heel mooi scherp.
    Ik hou hier wel van...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wout,

    Dit is wat ze noemen less is more.
    Mooie scherpe details die heerlijk kleurrijk zijn.
    Dit zijn de leuke foto's die ik als kaart zou willen versturen als ik hier op vakantie was.

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wout
    Dit vind ik van die prachtige plaatjes hé en ben het helemaal met mijn kind eens
    ik zelf maak ook meestal kaarten van de foto's die zich daar voor lenen
    Fijne dag verder en bedankt voor je leuke reacties
    Hartelijke groet
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful colours! I love it. Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto, de kleuren van deur en waterpomp springen echt in het oog.
    bedankt voor je reactie op mijn blog over de Sierra de Montsant. De Prioratwijn heb ik geproefd, maar vond hem niet lekker, de zwaar.
    De omgeving was prachtig, erg groen. (niet gek, het regende ook best vaak)

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenvoudig onderwerp en toch doet die het, knap gespot Wout, je moet t maar ZIEN he !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...