zaterdag 26 oktober 2013

Soy de Jésus, hijo de Dios


Een jongen oefent met zijn skateboard op de parkeerplaats bij de voetbalclub van Teulada, op het elektriciteitshuisje is graffiti geschilderd. Op de muur bij de oude wachttoren is ook graffiti geschilderd, kennelijk van een religieus ventje want de tekst “Ik ben Jezus, zoon van God” verwacht je toch niet één, twee, drie van een opstandige puber.  


De wachttoren is een van de vele torens langs de Middellandse Zee kust van Spanje. De torens werden gebouwd om de kustplaatsen te beschermen tegen de aanvallen van Noord-Afrikaanse piraten. Ze communiceerden onderling en werden constant bemand door één of twee wachters die, in geval van nood, de streek waarschuwden zodat de bewoners zichzelf in veiligheid konden brengen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wout
    Mooie plaatjes weer en loeischerp
    Ze klodderen daar net zo goed als hier zie ik wel
    IK ben vorige week in Doel België geweest het hele dorp is Graffiti dorp geworden wel leuk om een keer te zien en foto's van te maken
    Groetjes Janny
    P.s doe het linkje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geen kliederen ik vind het kunst je hebt het mooi op de foto gezet Wout lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...